Veel gestelde vragen

10. Reparatie en onderhoud

In onze onderhoudswijzer voor woningen en in de algemene bepalingen, welke u heeft ontvangen bij uw huurovereenkomst, vindt u een indicatie van wat in de meeste gevallen voor rekening voor u als huurder komt.

Op de website van de overheid vindt u het volledige besluit kleine herstellingen.
Mogelijk kunt u zelf de reparatie uitvoeren. Op onze website onder veel gestelde vragen vindt u handige tips om reparaties zelf uit te voeren.

Komt u er niet uit, ga dan naar reparatie en onderhoud en vul het formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0172-742655 van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Voor spoedeisende reparatieverzoeken na sluitingstijd kunt u ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 0172-742655 en vervolgens kiest u 9.

Het is belangrijk dat u uw woning goed kunt afsluiten. Bent u een sleutel kwijt of wilt u een sleutel laten bijmaken? In veel gevallen kunt u dat zelf doen bij de lokale sleutelspecialist. Gaat het om een sleutel met certificaat? Die bestelt u bij ons. De kosten voor het bestellen van een sleutel zijn voor uw eigen rekening.

Heeft u problemen met een slot of (afgebroken) sleutel? Doe dan een reparatieverzoek bij onze servicedesk. Zij zullen aan de hand van de ontvangen informatie beoordelen of de reparatie door ons wordt verholpen of dat u zelf de reparatie moet herstellen. In beide gevallen zijn de reparatiekosten voor rekening van uzelf.

Geen antwoord op uw vraag?

Als uw vraag niet wordt beantwoord in de veel gestelde vragen, neem dan contact met ons op.